این تربچه خوب برای مرحله CKD 4
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

در مرحله 4 مقدار CKD Diet.Laتربچه گیاهی ریشه مغذی است که می تواند در سالاد و بسیاری دیگر از بیماران مرحله 4 کلیه recetas.En CKD استفاده می شود باید برخی از عوارض جانبی و در نتیجه complicaciones.Por شود، تربچه می تواند کاری انجام دهد که مسئولیت رسیدگی به این مشکلات، اگر خوردن به درستی.

هشدارها در مورد استفاده از ترب کوهی

تربچه را می توان به عنوان یک سبزی یا حتی طب چینی به دلیل مزایای آن استفاده ricos.Sin این به این معنا نیست که همه بیماران مبتلا به CKD مرحله 4 می تربچه خوردن. این به دو دلیل نسبت داد.

از یک طرف، تربچه حاوی فیبر خام فراوان می تواند دستگاه گوارش درخواست، افزایش حرکت دودی معده و روده، بهبود apetito.Sin اما فقط به خاطر اینکه از این ویژگی، بیماران مبتلا به اسهال باید با توجه به مصرف تربچه پرداخت.

از سوی دیگر، بیمارانی که داروهای باید rábano.De مغذی در غیر این صورت ممکن است به جلوگیری از اثرات درمانی این داروها را کاهش دهد.

اگر بیماران این شرایط بالا را نداشته باشند، شما هنوز هم می توانید برخی از ترب کوهی بخورند.

به عنوان یک دیورتیک طبیعی، ترب کوهی می تواند تولید ادرار را افزایش می دهد می تواند باعث التهاب و احساس سوزش در هنگام درمان micción.Además، اگر بیماران تورم یا ادم اند، تربچه گزینه خوبی برای از بین بردن این علائم است.

فیبر بالا می تواند بیماران اسهال را بدتر کند، در حالی که این ماده به نوبه خود می تواند یبوست، که معمولا با مصرف کمتر از فیبر ایجاد می شود، مصرف مایعات محدود شده و یا عوارض جانبی برخی medicamentos.Atormentado توسط تسکین یبوست، بیماران می توانند برخی از ترب کوهی بخورند.

علاوه بر این، این گیاه همچنین می تواند سم زدایی بدن و کلیه ها و همچنین حفظ محیط داخلی تمیز برای بیماران renales.Entonces، عملکرد کلیه باقی مانده می تواند به طور موثر محافظت بافت ها کمک می کند.

در حال حاضر، ما باید یک مرور کلی از تربچه در مرحله 4 مقدار CKD Diet.La مصرف باید در شرایط این بیماری مبتلا است. سعی کنید به دکتر آنلاین مشورت برای تعیین اینکه آیا شما می توانید تربچه خوردن.





:: برچسب‌ها: کیست های کلیوی درمان کیست کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: